Vrei să pariezi în siguranță? Așa verifici contul de pariuri online

Pariorii care doresc să joace în siguranță aleg să își deschidă cont la o agenție online. Numărul lor a crescut constant mai ales în perioada pandemică, în care casele de pariuri stradale au fost afectate de restricțiile impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

Pe lângă siguranță și confort, pariurile pe Internet au avantaje multiple. Jucătorii beneficiază de oferte promoționale, de ofertă sportivă bogată, de posibilitatea de a paria la orice oră și din orice loc, dar și de diverse funcții printre care CashOut sau cea prin care este verificat instant biletul, precum verificare bilete pe Winner.

Este foarte simplu să îți deschizi cont la o agenție de pariuri online: intri pe platforma operatorului ales, dai click pe butonul „Înregistrează-te” aflat în general în partea din dreapta sus a ecranului, completezi datele personale în formularul de înscriere, iar apoi intri pe email și accesezi link-ul primit de la casa de pariuri. În unele cazuri, poți paria chiar și fără să alimentezi contul.

Ne referim la operatorii care oferă fonduri suplimentare fără depunere. Uneori, acestea sunt acordate după confirmarea adresei de email, dar de cele mai multe ori le primești după ce termini procesul de verificare a identității.

O procedură impusă prin lege

KYC (Know Your Customer) este o procedură prin care să treci indiferent de platforma aleasă. Operatorii sunt obligați prin lege să verifice dacă datele introduse de tine în formularul de înscriere sunt reale. Ei se asigură, astfel, că pariorii nu au mai puțin de 18 ani (vârsta minimă legală pentru a juca la jocuri de noroc). În plus, instituțiile statului pot ajunge cu ușurință la indivizii ale căror operațiuni financiare sugerează că aceștia spală bani prin intermediul contului de pariuri.

Imediat după deschiderea contului, primești un mesaj prin care ești anunțat că ai la dispoziție 30 de zile pentru a-ți verifica identitatea. Dacă depășești acest termen, contul va fi închis, iar banii din el (dacă alimentezi între timp) vor fi virați la bugetul statului. Procedura constă în transmiterea unor copii după documente care să ateste veridicitatea datelor furnizate la înregistrare. De obicei, în primă fază sunt solicitate următoarele documente, care pot fi „urcate” direct pe platformă sau trimise pe email:

  • copie după un act de identitate (buletin, pașaport sau permis de conducere);
  • copie după o factură de utilități (curent, gaze, internet, TV) de dată recentă, care să fie pe numele tău;
  • dovadă a metodei de plată utilizate la primul depozit (cum ar fi o copie după cardul de credit / debit).

În mesaj vor fi incluse și instrucțiuni despre cum trebuie să fie transmise fișierele. Dacă nu le respecți, este posibil ca documentele să nu fie validate. Iată care sunt cerințele unuia dintre operatorii de top:

  • Documentele trebuie fotografiate, nu scanate
  • Toate informațiile de pe ele trebuie să fie vizibile, clare și ușor de citit.
  • Trebuie să fie vizibile toate cele 4 colțuri ale documentului;
  • Sunt acceptate doar următoarele formate de fișier: jpg, jpeg, gif, png, bmp, tiff, tif
  • Dimensiunea maximă a fișierului nu trebuie să depășească 4MB.

Procesul de verificare poate dura de la 2 la 3 zile lucrătoare, după transmiterea documentelor. De aceea, este bine să nu le trimiți în ziua a 28-a de la deschiderea contului. Chiar dacă sunt în regulă, te poți trezi cu contul închis, pentru că verificarea nu se face în termenul prevăzut. Nu are sens să riști, mai ales că ai totul la îndemână și nu durează decât câteva secunde să faci niște fotografii și să le trimiți acolo unde trebuie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.