Cum sunt agențiile de pariuri cu un pas înaintea tuturor la pariuri live

Pariurile live sunt apreciate pentru emoțiile la superlativ, dar și pentru oportunitățile de câștig pe care le oferă. Fie că joacă la pariuri sportive PublicWin, fie că au cont pe platforma altui operator, pariorii pot profita de evoluția scorului pentru a prinde cote mai mari.

De exemplu, dacă o echipă slab cotată deschide scorul pe terenul unei formații puternice și mai este destul timp pentru ca favorita să întoarcă rezultatul, atunci cei care pariază live pot miza pe cota actualizată pentru victoria gazdelor. De asemenea, se poate paria că se înscrie un gol pe finalul unei partide, dacă jocul curge în această direcție.

Există și pariori care cred că pot avea și alte avantaje atunci când se uită la un meci. De pildă, unii încearcă să parieze pe gol marcat atunci când văd că mingea intră în poartă. În mod normal, acest lucru este imposibil, întrucât agențiile de pariuri sunt cu un pas înaintea tuturor la pariurile live.

Să o luăm sistematic. Indiferent de mediul pe care este urmărit evenimentul sportiv, imaginile ajung la un parior cu un delay. Acest delay este apreciabil (de 10-15 secunde) la transmisiunile de pe platformele operatorilor și în transmisiunile de pe internet, în general. La televizor, imaginile ajung cu o întârziere de 5-8 secunde.

Așadar, golul este înscris cu câteva secunde înainte ca pariorul din fața unui ecran să vadă că s-a marcat. Apoi, de la apăsarea butonului „plasează pariu” până la înregistrarea efectivă a pariului mai trec măcar cinci secunde. Tragem linie și observăm că de la momentul real al înscrierii golului până la înregistrarea pariului trec minim zece secunde. Este timp berechet pentru ca agenția de pariuri să blocheze cotele, întrucât bookmakerul află aproape instant că s-a marcat, pentru că are om la fața locului. La handbal, unde fazele periculoase se succed cu rapiditate, cotele sunt blocate mai mult timp decât la sporturi precum fotbal sau hochei pe gheață.

Există un „data scouter” pe fiecare arenă

Bookmakerii colaborează cu firme specializate pentru a avea informații în timp real pe stadioanele ce găzduiesc meciuri incluse în oferta live. Aceste firme trimit pe fiecare arenă un „data scouter”, dotat cu un dispozitiv prin care anunță imediat producerea unui eveniment. Gol marcat, corner, aut, atac, posesie, fault, cartonaș galben, cartonaș roșu și orice alt eveniment sunt anunțate prin apăsarea butoanelor corespunzătoare.

Data scouter-ul trece printr-o perioadă de practică, în care învață comenzile și procedurile corecte pentru a le accesa. După aceea, este trimis de probă pe un stadion sau într-o sală de sport, de unde transmite informațiile în paralele cu un angajat cu experiență. Când este pregătit, este trimis singur la meciuri. Imediat ce apasă pe buton, în cazul în care este un eveniment important precum gol marcat sau eliminare, serverul agenției de pariuri nu mai primește bilete.

Singura modalitate de a combate acest avantaj pe care îl au bookmakerii este ca pariorul să se afle la rândul său pe stadion, dar nici așa succesul nu este garantat. În primul rând, pe arenele sportive semnalul telefonului este bruiat de diferiți factori, ceea ce face ca internetul să nu miște la viteză maximă. Prin urmare, pariul va fi înregistrat mai greu.

În al doilea rând, agențiile de pariuri pot depista astfel de strategii, care nu sunt agreate, deși nu sunt interzise „negru pe alb” prin regulament. Toți operatorii au un disclaimer în „Termeni și condiții”, prin care își rezervă dreptul de a acționa împotriva jucătorilor bănuiți de practici neloiale. Astfel, cineva poate să câștige câteva bilete de pe stadion, dar se poate trezi cu contul blocat. Cel mai bine este ca pariurile să rămână strict o activitate de distracție și de testare a cunoștințelor sportive.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *